Sara Casares,
Margarita Barbosa
Carlos Barcala.
Grazas á participación no Proxecto Peinas puiden profundizar máis nalgunhas temáticas relacionadas coa intercultralidade, visibilizando a situación das persoas pertencentes a colectivos interculturais da nosa contorna, indagando sobre a súa situación en base a datos reais que nos aportan coñecemento sobre o funcionamento da súa integración, e que tal e como puidemos comprobar non é efectiva, queda moito por facer. No noso caso traballamos sobre a temática do dereito a educación e tras informarnos un pouco ao respecto démonos de conta de que a pesar de ser un dereito universal que debería estar garantizado para todo o mundo aínda existen moitos países nos que máis da metade da súa poboación infantil está sen escolarizar. O dereito á educación aparece recollido na
Declaración Universal dos Dereitos Humanos (10 de decembro de 1948). No seu artigo 26, establécese, primeiro, que “toda persoa ten dereito á instrución” e, segundo, que “será gratuíta, polo menos a elemental e fundamental”. Aínda que este dereito este recolleito en documentos e recoñecido como dereito fundamental do ser humano, nalgúns países non se chega a cumprir debido abrigo a emerxencias humanitarias e longas crises. A pobreza é a maior barreira de acceso á educación.
Este proxecto tamén nos achegou as asociacións que temos máis próximas es que realizan tarefas de voluntariado en materia de diversidade cultural e integración , no noso caso, aínda que non se chegou a realizar a entrevista final, puidemos falar con Médicos do Mundo, o cal sen dúbida resultou unha experiencia moi enriquecedora.
No hay comentarios:
Publicar un comentario